vineri, mai 08, 2009

Dictionarul biciclistului

Dictionarul biciclistuluiDictionarul biciclistului

Am vazut la un prieten acest dictionar roman-olandez foarte interesant - dictionarul biciclistului ce cuprinde urmatoarele intrebari:

RO: Ai cumva o pompa?
OL: Heb je een fietspomp?

RO: Mi-a cazut lantul, poti sa ma ajuti?
OL: Mijn ketting ligt eraf, kun je me helpen?

RO: Nu te uita urat. Nu incerc sa o fur, Doar mi-am pierdut cheia.
OL: Ik wil hem niet stelen, ik kan alleen mijn fietssleutel niet vinden.

RO: M-am ratacit.
OL: Ik ben verdwaald.

RO: De accea am oprit aici...
OL: Maar ik heb wel geremd...

RO: Unde te uiti?
OL:Kijk uit je doppen!

RO: Te duc undeva?
OL: Lift nodig?

RO: Nu-ti fa griji. Nu am baut!
OL: Ik ben niet droken!

RO: Hai sus!
OL: Sping je achterop!

Dictionarul biciclistului - roman plecat in Olanda.

Niciun comentariu: